Odpowiedzi

2009-12-06T14:54:14+01:00
4500+(4500*4%)=4500+180=4680 zł po roku
4680+(4680*4%)=4680+187,2=4867,20 gr po dwóch latach
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:55:48+01:00
Po roku mamy kwotę początkową i odsetki w wysokości 4% czyli
4500zł+4%*4 500zł=4 500zł+180zł=4 680zł
Natomiast po dwóch latach to co po pierwszym roku plus 4% odsetek, czyli
4 680zł+4%*4 680zł=4 680zł+187.2zł=4 867.2zł

Odp.: Po 2 latach będziemy mieć kwotę 4 867.2zł