Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T14:51:51+01:00
Gdzie słyszymy hymn?
- na ważnych uroczystościach państwowych
- na ważnych wydarzeniach dla danego państwa
Gdzie widzimy herb?
- w szkole
- w jakimś urzędzie
1 3 1
2009-12-06T15:03:30+01:00
Hymn słyszymy na różnych uroczystościach państwowych i na imprezach sportowych.
Herb widzimy w instytucjach państwowych i w szkołach
2009-12-06T15:14:47+01:00
Hymn możemy usłyszeć na stadionach narodowych, na obchodach ważnych świąt i dat narodowych

herb widzimy w szkolach,urzędach,sądach i innych placówkach