Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:34:52+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Panią/Pana/Państwa....................... na pierwszy uroczysty lot balonem braci Wilbura i Orville'a Wright. Lot ten odbędzie się 14 grudnia 1903 roku o godzinie czternastej.
Serdecznie zapraszam i liczę na przybycie
(podpis)
2009-12-06T20:44:07+01:00

Zaproszenie

Uroczyście zapraszam wszystkich chętnych na pierwszy lot samolotem który został skonstruowany i zbudowany przez braci Wright. Chętni niech się zjawią w Tarnobrzegu na placu czerwonym dnia 6.12.2010 roku o godzinie 12:00 oczywiście wszystko za darmo .