Odpowiedzi

2009-12-06T15:01:08+01:00
B) kainowe znamię -znak bratobójstwa
c) kainowe piętno -grzech
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:00:41+01:00
A) Człowiek nie toleruje drugiego człowieka.
b) Ślad pozostający po zbrodni.
c) Grzech pozostający na zawsze na sumieniu.
2009-12-06T15:02:41+01:00
A) Człowiek nie tolerujący drugiego człowieka.
b) Ślad pozostający po zbrodni.
c) Grzech pozostający na sumieniu.