Odpowiedzi

2009-12-06T15:00:50+01:00
Gdybym miała czarodziejską różdżkę,sprawiłabym,żeby na swiecie zapanowal pokoj i zeby ludzie w biednych krajach nie glodowali
gdybym miała czarodziejską różdżkę,sprawiłabym,że bylabym bardzodobra uczennica i zebym osiagnela swoje cele.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:00:34+01:00
Gdybym miała czarodziejską różdżkę użyłabym jej aby już zawsze na świecie panował pokój (to jest to coś dla innych)

Gdybym miała czarodziejską różdżkę spełniłabym swoje marzenie aby... (tu masz wybór, np. zostać gwiazdą rocka czy pojechać na podróż dookoła świata, to już twój wybór)