Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:02:32+01:00
Bo przygotowali się na atak na morzu, ponieważ wyrocznia Delfach tak im przepowiedziała. Świetnie się do tego przygotowali , ale okazało się , że Grecy zaatakowali na lądzie. W mieście pozostała garstka spartan , która nie dała rady.
2 5 2
2009-12-06T15:02:36+01:00
Mieli lepsze wojsko
Byli bardziej sprytniejsi
Mieli lepszy plan pokonania wroga
2 5 2