Muszę się przygotować do sprawdzianu z języka polskiego będzie podane kilka tematów m.in. o kamizelce Prusa... ale nie wiem dokładnie o czym to ma być.... proszę o podanie przykładów wypracowań kamizelki Bolesława Prusa ... z góry dziękuje :) :*

2

Odpowiedzi

2009-12-06T15:07:09+01:00
1. Czego symbolem jest kamizelka.

2. Czy małżeństwo dobrze postępowało, okłamując się wzajemnie, jaki był ich cel?

3.Jak wygląda kamizelka, co odbija na niej takie piętno?(opis przedmiotu)

Wystarczy?? nam takie dała...
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:18:27+01:00
Kamizelka jest to krotki utwor opowiadajacy o wielkiej moilosci dwojga ludzi. Mamy przedstawione dwie osoby zone oraz męża. Tytulowa kamizelka jest symbolem bardzo wielkiej milosci.Żona kupila mu stara używaną kamizelkę od starego zyda. Meżczyzna chorował na raka i bardzo chudł, dlatego aby nie zamartwiał sie nad swoja choroba postanowila zwężać ja kazdego wieczora tak , by chory myślał ze poprostu przytył , a to by oznaczało ,iż powraca do zdrowia. Mężczyzna także oszukiwał żone tym ,że codziennie , gdy tylko nie patrzyła zaciskał żemyki i zwierzał sie jej , że choroba chyba ustepuje. Jest to milosc bardzo szczera, szlachetna, oddnana.
Kamizelka jest w tym utworze symbolem głębokiej miłości oraz poświęcenia , ale i oszustwa.
6 3 6