Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:11:13+01:00
Zbliża się magiczny okres Świąt Bożego Narodzenia. W związku z tym pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia! Dużo zdrowia szczęścia, pomyślności. W Waszych sercach niechaj zawsze miłość gości. Powodzenia w życiu, zadowolenia z rodziny, sukcesów w pracy. Niechaj Dzieciątko Jezus przyniesie do Waszego domu pełno miłości. Życzę także, aby każde, nawet najskrytsze marzenie spełniło się w najbliższym czasie. Obyście się w nadchodzących roku dużo cieszyli, a mało smucili! I oby tegoroczny sylwester był całkowicie udany Wesołych Świąt!
2009-12-06T15:16:47+01:00
Wszystkiego najlepszego z okazji świąt Bożego Narodzenia! Prezentów po szyję! Choinki po sufit! Dużo szczęścia i miłości!!
Smacznych potraw ! Udanej Wigilii! Pięknego bałwana! Śniegu po pachy, smacznej kiełbachy.Cukierków trzy skrzynki. Szczęśliwej rodzinki!! :)