Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:13:02+01:00
Pole można obliczyc na podstawie pierwszej podstawy i pierwszej wysokości oraz drugiej podstawy i drugiej wysokosci. Pole wg pierwszej podstawy=6*8=48 czyli jesli pole to 48, a dluzsza wysokosc 12 to 48:12=4

Odp.4
1 5 1
2009-12-06T15:16:13+01:00
Pole równoległoboku=a razy h
P=8 razy 12
P=96cm²

P=a razy h
96cm²=a razy 6cm /podzielic przez 6
16cm=a

Odp.Dłuższy bok równoległoboku ma długość 16 cm.