Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:14:56+01:00
Moja mama zawsze ma mało czasu, uważam więc, że jest pracowita jak pszczoła. Tylko dlaczego? Pracuje bardzo dużo, a kiedy jest juz w domu musi posprzątać, ugotować obiad i opiekować się moją młodszą siostrą. Bardzo tego nie lubię, ponieważ rzadko kiedy ma czas dla mnie, ale - zupełnie jak pszczółka - znajdzie jednak czas dla swojego dziecka. Lubię z nią rozmawiać i rozwiązywać problemy. Zawsze mi pomoże. Kocham moja pszczółką - mamę ;)
3 2 3
2009-12-06T15:16:17+01:00
Moja mama jest pracowita jak pszczoła. Wszystko w domu jest na jej głowie. Musi pamiętać o zakupach , szykowaniu posiłków czy praniu. Rano musi wstać, by zrobić mi sniadanie do szkoly i sniadanie dla reszty domownikow. Potem szybko jakies pranie i juz trzeba zaczac gotowac obiad. Poten musi zajac sie mlodszą siostra, ktora wymaga opieki przez caly czas. Kazdy z nas ma swoje obowiazki, lecz uwazam ze moja mama ma ich najwiecej i sprobuje tak zagospodariwac czas by jej w tych pracach pomoc .
3 5 3