Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:17:58+01:00
Moją wymarzoną wycieczką byłaby wycieczka nad morze całą klasą .Zwiedzilibyśmy dużo ciekawych miejsc.Często chodzilibyśmy na plaże posłuchać szumu fal.Gdyby była taka możliwość popłynęli byśmy statkiem na 2 godzinną wycieczkę po morzu.Na pewno podczas podróży nad morze i powrotu z niego w autokarze wydarzyłoby się dużo śmiesznych rzeczy.
2009-12-06T15:19:10+01:00
Moja wymarzoną wyśnioną wycieczką jest wycieczka do RZymu. Chcialabym sie spotkac z papiezem Benedyktem XVI. Moim marzeniem jest odwiedzic grob Jana Pawła II. Takie jest moje najwieksze marzenie. MaM nadzieje ze kiedys ona sie spełni. ;d