"Ależ niesamowita historia!". Napisz opowiadanie o jakimś ciekawym wydarzeniu, w którym uczestniczyłeś lub którego byłeś świadkiem.Aby ubarwić tekst swojego opowiadanie użyj:
zdań wykrzyknikowych,
słownictwa oceniającego,
porównań,
sformułowań nazywających uczucia i wrażenia.

HELP.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
tak gdzieś na poziomie 6 klasy podstawówki;P

2

Odpowiedzi

2009-12-06T17:01:47+01:00
Musisz opisać jakieś ciekawą historie . no to napisz może coś o szkole , może coś się śmiesznego w niej wydażyło , albo napisz o twojim wyjeżdzie do jakiegoś miasta .

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:04:32+01:00
Tegoroczne wakacje spędziłem u mojej cioci,ciocia mieszkała daleko od nas.Pewnego dnia postanowiłem zwiedzic najbliższą okolicę.postanowiłem iść wprost przed siebie.Droga prowadziła wzdłuż wiejskich zabudowań,kończyła się aż na skraju lasu.Z pobliskich zarośli nagle usłyszałem cichy płacz.Okazało się że to mała sarenka.Miała złamaną nóżkę i nie mogła pójśc dalej.Nie wiedziałem co mam zrobić,ale przypomniałem sobie jak ciocia mówiła,że na skraju lasu jest leśniczówka.Postanowiłem więc szybko udać sie w drogę.Sarenke przykryłem liśćmi .trawą i gałązkami.bałem się żeby ktoś nie zrobił jej krzywdy.Okazało się że leśniczówka wcale nie była daleko.Był to mały drewniany budynek z okiennicami.Ujrzałem w środku leśniczego i wszystko mu wyjaśniłem,szybko się ubrał i poszliśmy do sarenki.Leżała bez ruchu i zdawała się spać,ale kiedy podeszliśmy bliżej,poderwała się szybko i próbowała stanąc na nogi.Była jednak słaba i upadła.Pan leśniczy wziął ją na ręce i wziął do leśniczówki,najpierw ją nakarmił przez smoczek, a następnie nastawił jej nóżkę i zrobił opatrunek.Powiedział że za jakiś czas będzie zdrowa.była to moja nie zwykła przygoda ,którą zapamiętałem na długo.
1 5 1