Jakie czynnosci nalezy wykonać, aby wymienione przedmioty stały się źródłem dźwięku: struna, głośnik, krzesło, okno, młot i kowadło, maszyna do pisania, magnetofon, torba foliowa, kaloryfer, ksążka, linijka umieszczona w imadle.

Prosze POMOCY !!!

2

Odpowiedzi

2009-12-06T16:06:04+01:00
Struna- po prostu wystarczy w nią uderzyć, albo pociągnąć, albopotrzeć.
Głośnik- trzeba podłączyć go do komputera i np. puścić muzyke
Krzesło- uderzyć w nie czymś.
Okno- albo pocierać czymś mokrym i będzie piszczeć albo zbić.
Młot i Kowadło- uderzać jednym w drgie.
Maszyna do pisania- uderzać w klawisze.
Magnetofon- włączyć płyte lub kasete.
Forba foliowa- gnieść ją.
Kaloryfer- uderzać czymś.
Książka- rzucać nią.
A tego ostatniego to niewiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T19:18:07+01:00
Struna-trzeba szarpnąć(gitara),lub potrzeć smyczkiem(skrzypce)
głośnik-trzeba podłączyć pod sprzęt grający
krzesło-szurać po podłodze,lub w nie uderzyć
okno-zamknąć trzaskając,palcem potrzeć o szybę(piszczy)
młot i kowadło-uderzać młotem w kowadło
maszyna do pisania-uderzać palcami w klawisze
magnetofon-podłączyć do prądu,włożyć kasetę i uruchomić
torba foliowa-gnieść ją
kaloryfer-uderzać czymś w kaloryfer
książka-przewracać kartki(szeleści)
linijka w imadle-złamać ją lub szarpnąć podobnie jak strunę