Odpowiedzi

2009-12-06T15:37:08+01:00
Na miano przyjaciela zasługuje osoba, która liczy się ze mną. W razie potrzeby mam tą świadomość, ze pomorze mi. Dobrze mieć taką osobę, której możemy zaufać i nie wstydzić się jej. Taka osoba nie powinna się od ciebie od wrócić gdy ty jesteś w złej sytuacji. Gdzie wszyscy wiedzą, że masz pieniądze ona będzie Cie cenić za to, ze jesteś, ze może z tobą porozmawiać, a nie wyciągać od ciebie pieniądze.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:58:14+01:00
Każdy z nas w swoim życiu poznał wielu ludzi.
Inni szybko odchodzą, a inni zostają w nim do końca naszych dni. Ci ludzie to przyjaciele. Przysłowie " Prawdziwych przyjaciół, poznaje się w biedzie"
jest jak najbardziej aktualne. Przyjaciel jest osobą bezinteresowną, która zawsze ma dla nas czas i zechce nam
pomóc w każdej chwili. Przed nim zawsze możemy się czuć
swobodnie, zwrócić się z każdym naszym problemem, wiedząc,
że nie odwróci się od nas. Przyjaciel jest częścią nas samych,
dlatego powinniśmy go szanować i być wdzięcznym za wszystko co dla nas robi.

Mam nadzieję, że pomogłam. ;)
Psdr. ;)
2 5 2