Odpowiedzi

2009-12-06T16:57:10+01:00
Kości :
a: czołowa (idąc od gory)
żuchwa
promieniowa
miednica (miednicza)
piszczelowa
staw kolanowy
tam nie widze ale chyba to chodzi i strzałkową
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:55:32+01:00
Załącznik I
a) receptor
b) neuron czuciowy
c) neuron pośredniczący
d) neuron ruchowy
e) efektor
f) rdzeń kręgowy

Załącznik II
żuchwa
kość ramienna
kość miednicza
kość udowa
kość piszczelowa

a) chroni narządy zmysłów i początkowe odcinki dróg oddechowych i pokarmowych, chroni mózgowie
b) Załącznik I
a) receptor
b) neuron czuciowy
c) neuron pośredniczący
d) neuron ruchowy
e) efektor
f) rdzeń kręgowy

Załącznik II
żuchwa
kość ramienna
kość miednicza
kość udowa
kość piszczelowa

a) chroni narządy zmysłów i początkowe odcinki dróg oddechowych i pokarmowych, chroni mózgowie
b) ochrona ważnych dla życia narządów znajdujących się w klatce piersiowej - serca i płuc; stanowią miejsce przyczepu mięśni oddechowych;

Załącznik III
A.
1. tkanka chrzęstna


Załącznik IV.
jama nosowa
jama ustna
krtań
tchawica
oskrzela
pęcherzyki

Załącznik V.
A)
B) Wymiana gazowa wewnętrzna zachodzi w pęcherzykach płucnych
C) Erytrocyty, czyli krwinki czerwone.
D)
2.