Odpowiedzi

  • SliM
  • Rozwiązujący
2009-12-06T15:44:48+01:00
Imię i Nazwisko:...
Data urodzenia:...
Ukończone kursy:...
Doświadczenie zawodowe:...
Ukończone szkoły:...

Chyba wiesz jak wypełnić ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:57:56+01:00
Imię Nazwisko: ...
Adres: ...
Numer telefonu: ...

Dane personalne:
- Stan cywilny: ...
- Data i miejsce urodzenia

Cel:

DOświadczenie w pracy:

Wykształcenie:

1 5 1