Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:44:55+01:00
A. 5000 × 0,12 = 600

B. 600 + 5600×0,12 = 600 + 672 = 1272
2009-12-06T15:47:49+01:00
A)0.12 x5000zł=600zł
odp.600zł

b)0.12x5600zł=672zł
600zł+672zł=1272zł
odp.1272zł
2009-12-06T15:51:32+01:00
A) Z kwoty 5000zł. po rocznym oprocentowaniu 12% odsetki w banku Pikuś po roku będą wynosić 600zł.

b)Z kwoty po rocznym oprocentowaniu 12% odsetki w banku Pikus po okresie 2 lat wyniosą 1272zł.