Odpowiedzi

2009-12-06T16:00:09+01:00
Dobre:
•Tymczasowe polepszenie się sytuacji ekonomicznej

Złe:
•Utrata niepodległości
•Spowolnienie rozwoju gospodarczego
•Pogłębienie się socjalizmu
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:00:43+01:00
Plusy:
1. Zapewnienie bezpieczeństwa,
2. Ochrona wolności praw,
3. Rozwój technologii,
4. Więcej miejsc pracy,
5. Większa stabilność polityczna,
6. Większe bezpieczeństwo obrotu gospodarczego, przepływów kapitałowych, podejmowanych decyzji inwestycyjnych,
7. Przyjęcie wysokich standardów ochrony środowiska.

Minusy:
1. Globalizacja,
2. Podwyżka cen żywności,
3. Kary za nadprodukcję,
4. Zwiększona biurokracja,
5. Wypływ pieniędzy z Polski do UE.
3 3 3