Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T15:52:02+01:00
To on w dużym stopniu decyduje o zachowaniu zdrowia i długowieczności wszystkich organizmów żywych. Magnez nazwano pierwiastkiem życia nie bez powodu, wpływa on bowiem na wiele ważnych procesów, zachodzących w organizmach.

2009-12-06T15:52:18+01:00
Magnez jest jednym z najważniejszych pierwiastków niezbędnych organizmowi do życia. To on w dużym stopniu decyduje o zachowaniu zdrowia i długowieczności wszystkich organizmów żywych. Magnez nazwano pierwiastkiem życia nie bez powodu, wpływa on bowiem na wiele ważnych procesów, zachodzących w organizmach.