Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:01:09+01:00
Jednogłos - są to formy chóralne [ a capella] , układy na dwa głosy równe , sola , i duety z poszczególnymi instrumentami :
-fortepian
-gitary
-skrzypce
-akordeony
-flety
-bęben,bębenki
-talerze
-trójkąt
-berło muzyczne itp.
W jednogłosie są różne stopnie trudności poszczególnych pieśni. Autor celowo stosuje takie dydaktyki by realizować z dawnych lat poglądy, i żeby swojego ucznia wprowadzać w te strony by zrozumiał cel jednogłosu [repertuar,interpretacja]
2 2 2
2009-12-06T16:16:12+01:00
Jednogłos to gdy w muzyce np. śpiewa jeden głos, inaczej monofonia
2 1 2