Odpowiedzi

2009-12-06T15:58:13+01:00
Nie spotakam sie nigdy z Świetym Mikołajem ale jak bym spotkałą to zaczełam bym krzyczeć, piszczeć ale niewiem czy z radości czy że sie poprostu go przestaszyła.
Mogłą bym go spotkać na spokojnie przy kolajci wigilinej lub coś w tym rodzaju :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:03:45+01:00
Gdy byłam mała zawitał do mnie Św.Mikołaj.Na początku trochę sie go bałam lecz pożniej kiedy zobaczyłam prezent jaki mi przyniósł strach zastąpiła radość.
Mikołaj miał duży czerwony worek z mnóstwem innych prezentów dla reszty dzieci.Ubrany był w czerwone spodnie przepasane czarnym grubym pasem i czerwony płaszcz.Miał długą białą brode i czerwoną czapkę z kulką na końcu.Uśmiechnięty zapytał mnie czy chce zrobić sobie z nim zdjęcie.Zgodziłam się i szybko wskoczyłam mu na kolana.Niedługo pózniej mikołaj poszedł dalej.Póżniej okazało sie że był to mój tata.
1 1 1