Napisz króciutki list(jestesmy na obozie pływackim i piszemy do znajomego)list musi zawierac
-gdzie jestesmy i jak długo tam będziemy
-gdzie zatrzymalismy się
-jak jest pogoda
-zapytaj sie o wakacje swojego kolegi
~~````````````````````````````````````````````
teraz krótki mail cos w stylu powyzszego
-poinformuj Alicje(mieszkajaca w anglii) ze własnie przybyłes do angli
-w jakim celu przybyłes
-na jak dlugo i gdzie sie zatrzymałes
-wyraz nadzieje ze odwiedzisz go w najbliższy weekend(wykorzystując to ze jestem w anglii)

3

Odpowiedzi

2009-12-06T16:39:03+01:00
Zadanie 1
Po POlsku:
Hej. Właśnie jestem na obozie pływackim. Będę tu przez dwa tygodnie. Zatrzymaliśmy się w domkach wakacyjnych. W jednym domku jest sześć pokoi. W jednym pokoju są trzy osoby. Gdy przyjechałam padał deszcz, lecz powoli zaczyna sie rozjaśniać. Oby było ciepło i słonecznie przez te dwa tygodnie. A jak tam twoje wakacje. Opowiedz mi wszystko w liście. Pozdrawiam.

PO Angielsku:
Hey. I'm just swimming in the camp. I'll be here for two weeks. We stayed in holiday cottages. The cottage is one of six rooms. In one room are three people. When I arrived it was raining, but slowly begins to brighten. May was warm and sunny during those two weeks. How's your vacation. Tell me everything in the list. Regards.

Zadanie 2
Po Polsku:
Hej Alicja.Właśnie przybyłam do Anglii. Przyjechałam tu na dwa tygodnie, by zwiedzić ty piękne budowle, pomniki o których tyle słyszałam. Zatrzymałam się w hotelu pod nazwą Hilton London Islington. Mam nadzieje że odwiedzisz mnie w najbliższy weekend.
Całuję ...

Po angielsku:
Hey Alice. That I came to England. I came here for two weeks, to visit you beautiful buildings, monuments of which I heard so much. I stopped at a hotel under the name of Hilton London Islington. I hope you will visit me this weekend.
Kiss ...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Damx
  • Rozwiązujący
2009-12-06T16:48:27+01:00
1.Cześc Karol,
Jestem na obozie pływackim we Wiśle. Pogoda jest kiepska, ale świetnie się bawimy. A Ty.? mam nadzieje, że też.! Wracam za 5 dni.

2.Cześc Alicja,
Jestem w Angli. Przyleciałam, bo moja kuzynka bieże ślub. Zatrzymałam się u mniej w Londynie na tydzień. Może się spotkamy w najbliższy weekend.?

1.Hi Charles,
I at the camp swimming in Vistula. The weather is bad, but it is great fun. And you.? I hope that too.! I'll be back in 5 days.

2.Hi Alice,
I'm in England. I came because my cousin cur wedding. I stopped in less a week in London. Can we meet this weekend.?

1 5 1
2009-12-06T17:06:35+01:00
Dear Patrick,
We are swimming at a camp in Gdansk and we will be there until July 22. We stopped at a four star hotel overlooking the sea. The weather is great:) And like your holiday? See you later.
Michael

----------------------------------------
Hey Alice!
I am already in England. I came to hire somewhere to work. I'll be here for five months and staying at a hotel near London Eyes. Using the fact that I am in England I would like to meet with you. Annie

=)
1 5 1