Odpowiedzi

2009-12-06T16:01:45+01:00
A) x∈ (-3,6)
b) To będzie liczba okresowa gdyż to musi być liczba wieksza od -3 czyli 2,(9)
c) 6

@up 1 należy do przedziału a ma nienależeć ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:03:05+01:00
2|x-3/2|<9
|x-1,5|<4,5
a) x należy (-3;6)
b) x= -3+ (1/nieskończoność) czyli 2,(9)
c) x=0 lub x=1 zależy czy uznamy że zero należy do naturalnych
2009-12-06T16:05:25+01:00
2x-3<9
2x<9+3
x<12/:2
x<6
lub taki znak w matmie ^ 2x-3>-9
2x>-9+3
2x>-6/:2
x>-3
a więc (-nieskonczoności , do -3) i ( od 6 do + nieskonczonosci)
b) -3