Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:45:06+01:00
Slowa Sw Jakuba: WIARA BEZ UCZYNKOW JEST MARTWA oznaczaja iz nawet jezeli jestesmy najbardziej pObOznymi ludzmi na swiecie czyli np cOdziennie sie mOdlimy pO 2-4 gOdziny,uwaznie sluchamy kazania na mszy i staramy sie uczesczac dO kOsciOla w miare czestO nie Oznacza ,ze jestesmy ludzmi wierzacymi. dOpierO uczynki milOsierne,ktOre rObimy dla innych sa tak na prawde idealnym dOwOdem milOsci czlOwieka dO kOsciOla jak i dO bOga, Tak wiec swiety jakub mOwiac slowa WIARA BEZ UCZYNKOW JEST MARTWA chcial nam pOkazac ,ze jezeli czlOwiek bd szanOwal blizniegO swegO tO bd rOwniez mial szacunek dO bOga...

pOZdrO =*
2009-12-06T22:16:44+01:00
Św. Jakub mówiąc te słowa ma 100% racji. W tym zdaniu chce nam powiedzieć, że samymi chęciami nic nie możemy zdziałać. Ludzie myślą, że jeżeli wierzą w Boga to już jest szczyt możliwości. Niestety nie. Człowiek wierzący, to człowiek aktywny. Swoją wiarę musi popierać czynem, a właściwie wieloma czynami. Jeżeli po przez przykład swego życia będzie pokazywał to, że jest chrześcijaninem na pewno osiągnie życie wieczne, które jest ostatecznym celem naszego życia.