Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:02:19+01:00

Jak wchodzisz z zimnego do ciepłego okulary mają niższą temperaturę niż w ciepłym pomieszczeniu. W powietrzu jest 60 - 90% wilgotności, a więc jest para wodna, w pobliżu okularów jest niższa temperatura i para wodna zaczyna się kondensować co powoduje, że okulary zaparowują . W ten sposób można udowodnić istnienie pary wodnej w powietrzu
2009-12-06T16:01:37+01:00
Okulary są chłodne. Para wodna znajdująca się w pomieszczeniu jest niewidocznym gazem. Przy zetknięciu z zimną powierzchnią okularów następuje skroplenie pary wodnej.

Pozdro))
2009-12-06T16:07:10+01:00
Bo szkla maja temperature ujemna aw mieszkaniu jest temperatura dodatnia i wtedy jest reakcja zimnego powietrza z cieplym