Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:05:37+01:00
Obrzęy podc zas adwentu:
-rekolekcje
-msza święta
-modlitwa
-spowiedź
-komunia święta
pomogłam???;p
2009-12-06T16:09:36+01:00
Z adwentam możemy mieć różne skojarzenia. Ja jednakoż kojarzę adwant z wińcem adwentowym ,który ma 4 wieczki zapalane po jednej co tydziń, w czasie adwentu obchodzi się święto św. Mikołaja chodzi sie do kościoła z lampionami śpiewa siię odpowiednie pieśni, co dzień otwiera się jedno okienko kalendarza adwentowego w którym jest jakaś niespodzianka..:)
2009-12-06T16:10:17+01:00
1. Masza święta, (Roraty)
2. Wspólna modlitwa adwentowa,
3. Dobre uczynki,
4. 6 grudnia: Mikołajki,
5. Spowiedź,
6. Jasełka.