Dopisz peryfrazy(omówienia)
a) Mały Książę - .....................
- ...................................
- ...................................
b) róża - ...........................
- ...................................
- ...................................

2

Odpowiedzi

2009-12-06T16:13:05+01:00
Mały książe : opiekun, troskliwy przyjaciel
Róża: rzecz którą opiekuje się mały książe, ma duże wymaganie, jednak mały książe się dla niej poświęca.

O to chodziło Ci?
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:13:44+01:00
A) mały książe jest glownym bohaterem książki, który proboje znalezc swojego wlasnego i wlasciwego wlaciciela, i w tym celu udaje sie na poszczegolnie planety w poszukiwaniu tego kogos

b) roza byl to kwiat ktory potrzebowal opieki,a ze wyrosl on na planecie malego ksiecia byla ona jego wlasnoscia o ktora musial dbac w pozniejszym czasie stala sie ukochaną malego ksiecia
2 3 2