Hej. Potrzebne mi tylko IMIE I NAZWISKO.
Musze napisac charakterystykę swojego autorytetu. Niem ma pomysłów. Mam mnóstwo idoli .. ale autorytet? hmm
chce zeby to byl ktos `niepospolity` . np. wielkim autorytetm byl jan pawel II . ale o nim napisze wiekszosc

podajcie mi TYLKO IMIE I NAZWISKO ; D
please 40 czeka . za najbardziej ciekawa osobowosc ; D

3

Odpowiedzi

2009-12-06T16:08:48+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T16:11:06+01:00
Bill Gates - ma mnóstwo kasy i w ogóle jest sławny i wykształcony
2009-12-06T16:12:21+01:00
Powinna być to osoba z której bierzesz przykład i chcesz ją w pewny sposób naśladować, moim autorytetem jest Artur Boruc który jest bramkarzem, jak ja i chce być tak dobry jak on albo lepszy, wybierz swój autorytet na podstawie swoich zainteresowań tak jak ja czyli jeśli np. chcesz być piosenkarkom to napisz, że twoim autorytetem jest jakaś piosenkarka :)