Odpowiedzi

2009-12-06T16:11:31+01:00
Większe zarobki, lepsze miejce zamieszkania, szybszy dostęp do sklepu i miejsc publicznych.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:13:23+01:00
1.Większe szanse n a znalezienie pracy.
2.Lepsze warunki dla życzia.
3. Możliwość korzystanie z wielu nowoczesnych rzeczy.
13 2 13
2009-12-06T16:12:45+01:00
1. względy ekonomiczne.
2. potrzeba prestiżu.
3. potrzeby kulturalne. :)
6 2 6