Napisz,jak rozumiesz pojęcie ,, epoka stanisławowska ''


Co to jest oświata ?

Pytania do krzyżówki:

1)....... nauczycielskie.Szkoła ,która przygotowywała nauczyciela do pracy.


2)Na jego wniosek powołano Komisję Edukacji Narodowej.

3

Odpowiedzi

2009-12-06T16:19:26+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:26:20+01:00
Epoka stanisławowska - przypada na czasy panowania Stanisława Augusta Poniatowskiego

oświata - ogół odpowiednio powiązanych ze sobą placówek, instytucji wychowania bezpośredniego i pośredniego, umożliwiające obywatelą zdobywanie ogólnego i zawodowego wykształcenia.
1) studium nauczycielskie
2) na wniosek Stanisława Augusta Poniatowskiego
1 5 1
2009-12-06T17:10:22+01:00