Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:36:55+01:00
W Finlandii to jest 78% lasów, 10 % gruntów ornych i 12% nieużytków
Polska 29 % lasów, 14 % łąk i pastwisk, 14 % nieużytków i 43 % gruntów ornych
egipt 2 % gruntów ornych i 98 % nieużytków
Dziekuję i polecam się na przyszłośc :)
2 5 2
2009-12-06T17:03:12+01:00
Egipt:
3 % grunty orne i sady
97 % pozostałe grunty i wody

Finlandia:
78% lasy
10 % grunty orne
12% nieużytki

Polska:
46 % grunty orne i sady
28 % lasy
13 % łąki i pastwiska
13 % pozostałe grunty i wody

Na pewno dobsz. ;)
Mam tak w książce. ;)
3 4 3
2009-12-06T20:06:25+01:00
Egipt:
3 % grunty orne i sady
97 % pozostałe grunty i wody

Finlandia:
78% lasy
10 % grunty orne
12% nieużytki

Polska:
46 % grunty orne i sady
28 % lasy
13 % łąki i pastwiska
13 % pozostałe grunty i wody

:::))))może pomogłam??::PP
1 1 1