Hej. Potrzebne mi tylko IMIE I NAZWISKO.
Musze napisac charakterystykę swojego autorytetu. Niem ma pomysłów. Mam mnóstwo idoli .. ale autorytet? hmm
chce zeby to byl ktos `niepospolity` . np. wielkim autorytetm byl jan pawel II . ale o nim napisze wiekszosc

podajcie mi TYLKO IMIE I NAZWISKO ; D
please 40 czeka . za najbardziej ciekawa osobowosc ; D

3

Odpowiedzi

2009-12-06T16:20:05+01:00
2009-12-06T16:20:09+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T16:22:04+01:00
Michael Jordan
Bill Gates
Matka Teresa z Kalkuty - najbardziej polecam!