Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:24:23+01:00
Człowieka moze uszczęśliwiać dobry stan zdrowia który jest dla nas bardzo ważny, kochająca rodzina która wspiera w każdej trudnej sytuacji a takze przyjaciele którzy są dla nas oparciem.
Człowieka mogą takze uszczęśliwić małe rzeczy, drobnostki takie jak pogoda, mały upominek, super gadzet itp.
2009-12-06T16:30:39+01:00
Mnie uszczęśliwia powrót do domu,zawsze tam czeka na mnie moja mama z obiadem i moja rodzina.Mam siostrę i dwuch braci nigdy się nie nudzimy, zawsze mamy wiele sobie do opowiedzenia,razem sstaramy na wzajem pomóc sobie w lekcjach.I wreszcie możemy miło spędzać popołudnia,wekwndy i tak szybko zbliżające się święta.Miło jes też wtedy,kiedy Oni amietają o moich urodzinach,lub imieninach i na wzajem .Kocccccham moją rodzinę i czas spędzany z nimi.
2009-12-06T16:32:04+01:00
Uszczęśliwia mnie to że mogię wstać rano,mogę widzieć słońce,piękny świat.Że widze swoją rodzine,przyjaciół.Moją szkołe,kolegów,koleżanki.Że mogie z nimi jechać na wycieczkie,oglądać piękne miejsca.