Odpowiedzi

2009-12-06T16:21:01+01:00
Pozytywna strona bakterii to taka ze niektore sa dobre dla zdrowia a negatywne ich cechy to to ze wiekszosc wywouje straszne choriby
2009-12-06T16:21:28+01:00
POZYTYWNE:
MOżna wytwarzać antybiotyki;
NEGATYWNE:
Roznoszą choroby;
100% dobze plis daj najlepszą:P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:23:13+01:00
Negatywne:
* choroby
* procesy gnilne
* wytwarzają toksyny
pozytywne:
*przemysł spożywczy
* oczyszczają środowisko
* użyźniają gleby