Przetłumacz na polski:

1.preheat oven to 180 160 fan-forced. Grease oven trays.
2.Beat butter, sugar coffe and extract in small bowl with electric mixer until pale and fluffy. Add egg beat until just combined. Stir in sifted flours.
3.Roll rounded teaspoons of mixture into balls place on trays 3 cm apart top each with a coffee bean.
4.Bake about 10 minutes or until browned. Stand 5 minutes before transferring to wire rack to cool.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:27:43+01:00
1. Rozgrzej piekarnik do 180 160 z oplywem powietrza (chyba). Natłuść tackę piekarnika.
2. Rozbij masło, cukier, kawe i zmieszaj w malej misce za pomoca miksera dopoki sie nie zrobi jasne i puszyste. Dodaj jajko zaraz po zmiksowaniu. Mieszaj w przesianej mące.
3. utocz okragłymi lyzeczkami w kulki , poloz na tacke 3 cm przerwy miedzy nimi. Na górze kazdej ziarnko kawy.
4. Piecz okolo 10 min az do zbrazowienia. Poczekaj 5 min zanim przeniesiesz, az ostygną kratki.
2009-12-06T16:33:11+01:00
1.Nagrzej piekarnik do 180 160 stopni. Nasmaruj blachy kuchenne.
2.Ubij masło, cukier kawę i aromat w wazce z elektrycznym mikserem do czasu gdy blady i puszysty. Dodawać, aż jajko ubije się i będzie zbite. Wymieszaj z przesianą mąką.
3.Roll ominął łyżeczki mieszanki do piłek miejsce w tacach 3 cm osobno kończyć każdego ziarnem kawy.
4.Piec ciasto około 10 minut albo do czasu gdy się podrumieni. Pozostaw 5 minut przed przenoszeniem do półki drucianej do chłodu.