Odpowiedzi

2009-12-06T16:23:35+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:26:06+01:00
Są dwa określenia dla czarnego złota jest to ropa naftowa albo wegiel brunatny. Mysle ze chodzi tutaj o rope naftowa. Wystarczy opisac co to ropa naftowa
1 3 1
2009-12-06T16:29:39+01:00
Czarne złoto to inaczej czarny kłopot.
W czasach współczesnych jest mało używanym hasłem
Ma swoje główne znaczenie.
W średniowieczu używali tego hasła ludzie
mądrzy, szlachetni, pochodzący z zamożnej rodziny.