Równania i nierówności .
Najwyższy szczyt w alpach-mount bland jest o 2152m wyższy od najwyższego szczytu w karpatach - gerlach.Suma wysokości obu szczytów mierzona nad poziomem morza jest równa 7462m.Jaką wysokość nad poziomem morza ma każdy ze szczytów ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:28:18+01:00
X - gerlach
x+2152 - mount bland
7462 - suma wysokości

x+x+2152=7462
2x=7462-2152
2x=5310 /:2
x=2655

2655+2152=4807

odp. Gerlach ma 2655m, a Mount Bland 4807m
1 5 1
2009-12-06T16:30:28+01:00
X - wysokość szczytu w karpatach
x + 2152m - wysokość szczytu w alpach

x + x + 2152m = 7462m
2x + 2152m = 7462m / - 2152m
2x = 5310 / : 2
x = 2655m


szczyt w karpatach -x = 2655m.n.p.m.
szczyt w alpach- x+2152m = 2655m + 2152m = 4707m.n.p.m.

Proszę bardzo ;))
1 3 1