Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:30:47+01:00
Gliniane naczynie otrzymane przez bogów , otworzone wywołało liczne palgi i nieszczęścia .
1 5 1
2009-12-06T16:34:04+01:00
Według mitologii greckiej puszka pandory była źródłem wszystkich nieszczęść chorób i nie kończących się problemów. Nazwa wywodzi się z mitu, w którym ciekawska Pandora wbrew zaleceniom otworzyła puszkę na świat wylało się nieszczęście.
1 5 1