Odpowiedzi

2009-12-06T16:33:40+01:00
Oznacz to że jezeli człoweik wierzy w Boga a nie robi nic w tym kierunku np. chodzi do kosciola czy spelnia dobre uczynki niby jest wiara ale w pelni jej nie ma.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:35:04+01:00
Według mnie słowa świętego Jakuba "Wiara bez uczynków jest martwa" onznacza to że człowiek mimo iż wieży a nie pomaga innym to jego wiara jest nie warta tego by wierzyć iż ona nie ma znaczenia.Pomagając innym wiara w człowieku właściwie sie umacnia, lecz bez okazania pomocy wiara umiera. Naprzykład można być bardzo wierzącym lecz nie udzielać pomocy innym wtedy ta wiara jest marna.
2009-12-06T16:47:03+01:00
Slowa Sw Jakuba: WIARA BEZ UCZYNKOW JEST MARTWA oznaczaja iz nawet jezeli jestesmy najbardziej pObOznymi ludzmi na swiecie czyli np cOdziennie sie mOdlimy pO 2-4 gOdziny,uwaznie sluchamy kazania na mszy i staramy sie uczesczac dO kOsciOla w miare czestO nie Oznacza ,ze jestesmy ludzmi wierzacymi. dOpierO uczynki milOsierne,ktOre rObimy dla innych sa tak na prawde idealnym dOwOdem milOsci czlOwieka dO kOsciOla jak i dO bOga, Tak wiec swiety jakub mOwiac slowa WIARA BEZ UCZYNKOW JEST MARTWA chcial nam pOkazac ,ze jezeli czlOwiek bd szanOwal blizniegO swegO tO bd rOwniez mial szacunek dO bOga...

;) napisalam wszedzie,by nie bylO niedOmOwien ;]