HELP !!! SZYBKO POTRZEBNE ! <kto jest dobry z fizyki > i rozwiąrze mi zadanie

Wojtek biegnie z prędkością 8m/s

a)oznacza to żę w czasie jednej sekundy przebywa drogę .......... metrów
b)Dystans 600m pokona w czasie ......... sekund
c)Wyraż prędkość Wojtka w km/h
d)Przyjmując że 1cm odpowiada 4m/s zaznacz na rysunku prędkość Wojtka

<PROSZĘ O OBLICZENIA >

<ten rysunek to poprostu narysowany jakiś chłopczyk>
BĘDĘ WDZIĘCZNA ALE TO BARDZO PROSZĘ JAK NAJMOCNIEJ !!! :)

3

Odpowiedzi

2009-12-06T16:33:33+01:00
2009-12-06T16:34:25+01:00
A) 8m
b) 600 : 8 = 75 600m pokona w czasie 75s czyli 1 min 15 s
c)8m/s = 0,008km/h
d)2cm


Nie jestem pewna czy wszytsko dobrze, ale jest. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:35:09+01:00
A)oznacza to żę w czasie jednej sekundy przebywa drogę 8 metrów
b)Dystans 600m pokona w czasie 75 sekund
c)28.8 km/h
d)Musisz narysować linię na 2cm.

Mam nadzieje że pomogłem;]