Odpowiedzi

2009-12-06T16:37:04+01:00
Homeostaza to utrzymywanie stałych warunków wewnątrz organizmu, zapewnia prawidłowe funkcjonowanie organizmu, nawet przy zmiennych warunkach środowiska.

Do zachowania homeostazy niektóre współczynniki środowiska wewnętrznego muszą być utrzymane na określonym poziomie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:36:45+01:00
Homeostaza jest to zdolność do utrzymywania stałych warunków w organizmie. Utrzymywana jest ona dzięki współpracy wszystkich układów w organizmie.