Odpowiedzi

2009-12-06T16:38:58+01:00
-kupienie energooszczędnych żarówek
-zakręcanie kranu podczas mycia zębów,nie wylewać wody
-nie wyrzucać resztek jedzenia(dawać psu)
2009-12-06T16:41:20+01:00
Gdy się myjemy odkręcajmy kran. Nie marnujmy wody.
Nie wyrzucajmy jedzenia, dajmy go komuś kto jest głodny.
wyłączajmy światło, gdy nie jest nam potrzebne, nie musi się świecić gdy go nie potrzebujemy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:42:49+01:00
*używanie żarówek energooszczędnych
używanie urządzeń o mniejszej pobieralności energii
*oszczędzanie jej
niezanieczyszczanie
*zbiórki żywności
oddawanie potrzebującym