A) zakreśl te wyrazy,które samodzielnie nic nie znaczą.

samochód pakować tydzień
z oraz w na bo myć
się do mama tata wyruszyć
rodzina dzieci zaplanować rzeczy
podróż cieszyć Kraków więc i

b)Ułóż dowolną wypowiedź,wykorzystując zakreślone wyżej wyrazy.
PILNE!

2

Odpowiedzi

2009-12-06T16:39:40+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T16:42:44+01:00
Z oraz w na bo się do więc i


Wczoraj poszłam do kościoła z mamą oraz bratem. W kościele nie było miejsca, bo się spóźniliśmy, więc usiedliśmy na parapecie i wysłuchaliśmy mszy.
20 4 20