Do cylindra miarowego wrzucono metalową kulkę, w wyniku czego poziom wody w naczyniu się podniósł ( woda bez kulki była na 20cm3 a po wrzuceniu kulki podniosła się do 28cm3). Odczytaj z podziałki cylindra, jaka jest objętość wody po wrzuceniu ciała, oraz oblicz jego objętość.

Muszę napisac obliczenia i objetosc kulki podac w cm3

tego zadania potrzebuję na jutro

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:46:58+01:00
28 cm³-20 cm³=8 cm³
objetość po wrzuceniu ciała =28 cm³ ,objętość kulki =8 cm³
2009-12-06T16:47:17+01:00
Objetosc wody po wrzuceniu ciała 28cm 3
objetosc ciała wynosi : 28-20=8cm3
2009-12-06T16:48:49+01:00
Objętość kulki= 28cm3-20cm3=8cm3
objętość wody