Podane wyrazy uporządkuj dwoma sposobami, alfabetycznie i częściami mowy (rzeczownik, czasownik, przymiotnik)

CZÓŁNO, RÓŻOWY, SKRZYWIENIE, HIPOTEZA, RZĘPOLIĆ,
WIERZGAĆ, ŹRÓDŁO, RÓWNY, NAJLEPSZY, PIERZCHNĄĆ,
PORZĄDNY, KORZEŃ, CHRZĄSTKOWY.


Dzięki z góry

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:55:32+01:00
Alfabetycznie:
CHRZĄSTKOWY,CZÓŁNO,HIPOTEZA, KORZEŃ,NAJLEPSZY, PIERZCHNĄĆ,PORZĄDNY,RÓWNY,RÓŻOWY,RZĘPOLIĆ,SKRZYWIENIE, WIERZGAĆ, ŹRÓDŁO

rzeczowniki:
CZÓŁNO,HIPOTEZA,KORZEŃ,SKRZYWIENIE,ŹRÓDŁO,

czasowniki:
PIERZCHNĄĆ,RZĘPOLIĆ,WIERZGAĆ

przymiotniki:
CHRZĄSTKOWY,NAJLEPSZY,PORZĄDNY,RÓWNY,RÓŻOWY
1 5 1
2009-12-06T17:03:21+01:00
Alfabetycznie:
1.chrząstkowy;
2.czółno;
3.hipoteza;
4.korzeń;
5.najlepszy;
6.pierzchnąć;
7.porządny;
8.równy;
9.różowy;
10.rzępolić;
11.skrzywienie;
12.wierzgać;
13.źródło;

Przymiotniki (jaki?jaka?jakie?):
chrząstkowy, najlepszy, porządny, równy, różowy,
Czasowniki (co robi?):
pierzchnąć, rzepolić, wierzgać
Rzeczowniki (kto?co?):
czółno, hipoteza, korzeń, skrzywienie, źródło

Prosze to dla mnie wielka przyjemność mam nadzieje, że bedzie najlepsze;)
1 5 1