Odpowiedzi

2009-12-06T17:27:27+01:00
Opisalam jush :P

Slowa Sw Jakuba: WIARA BEZ UCZYNKOW JEST MARTWA oznaczaja iz nawet jezeli jestesmy najbardziej pObOznymi ludzmi na swiecie czyli np cOdziennie sie mOdlimy pO 2-4 gOdziny,uwaznie sluchamy kazania na mszy i staramy sie uczesczac dO kOsciOla w miare czestO nie Oznacza ,ze jestesmy ludzmi wierzacymi. dOpierO uczynki milOsierne,ktOre rObimy dla innych sa tak na prawde idealnym dOwOdem milOsci czlOwieka dO kOsciOla jak i dO bOga, Tak wiec swiety jakub mOwiac slowa WIARA BEZ UCZYNKOW JEST MARTWA chcial nam pOkazac ,ze jezeli czlOwiek bd szanOwal blizniegO swegO tO bd rOwniez mial szacunek dO bOga...

jest dOsc dlugie chyba :PP
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T20:07:53+01:00
Wiara jest pierwszą z trzech cnót wiara, nadzieja, miłość - określa ona postawę człowieka wobec Boga i wiąże go z nim.Wiara bez uczynków jest martwa, wiara bez miłości nic nie daje.Wiara musi być wspierana przez czyny. Bo wiara wspierana przez uczynki stała się doskonała. Sama wiara nie zdoła nas zbawić, tylko wiara poparta uczynkami ma taką moc.Wiara bez uczynków- czyli tak jakby jej wcale nie było.