Prosze o przetłumaczenie 2 zdań.

Dazu waren die neuen Bremsen gekommen, für die mir mein Cousin Geld geborgt hatte, weil ich die Taschenlampe endlich abgezahlt und ihm klar gemacht hatte, dass ich mir ohne die Bramse das Genick brechen würde. Nachdem das Fahrrad durch die neue Gangschaltung doch viel schneller geworden war, drohte jetzt mir mein Cousin, mich zu verprügeln, wenn er nicht blitzartig wenigstens ein Drittel das geborgten Geldes zarückbekommt.

Naj xD

3

Odpowiedzi

2009-12-06T17:20:20+01:00
Będe miał nowe hamulce, mój kuzyn pożyczył mi pieniądze, ponieważ ja wreszcie opłaciłem latarke i wyjaśniłem, że bez hamulców złamie szyję. Rower przy zmianie biegów będzie jeszcze szybszy. Teraz kuzyn mi zagroził że mnie zbije, jeśli błyskawicznie nie oddam mu przynajmniej jednej trzeciej pożyczonych pieniędzy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T18:06:02+01:00
Do tego doszły nowe hamulce, do których mi mój kuzyn pozyczył pieniądze, bo wreszcie spłaciłem mu za latarke kieszonkową i dałem mu do zrozumienia, że bez hamulców mogę złamać sobie kark. Potem gdy rower stał się przez nowe przerzutki jeszcze szybszy, kuzyn groził mi, że zatłucze mnie, gdy on nie dostanie jak najszybciej przynajmniej jednej trzeciej pożyczonycvh pieniędzy.
  • jah2
  • Początkujący
2009-12-06T18:37:07+01:00
Będę miał nowe hamulce, do których kuzyn mi pożyczył pieniądze, ponieważ ja spłaciłem latrkę i wyjaśniłem, że bez nich mogę złamać szyję.
Rower po zmianie biegów szybciej jeździ. Teraz kuzyn mi grozi, że jak nie oddam jednej trzeciej pożyczonych pieniędzy to mnie zabije.