Przyjrzyj się ilustracji i odpowiedz po angielsku na pytania pełnymi zdaniami (na ilustracji są 4 osoby. Dziewczyna ma urodziny i chłopak daje jej tort, a jej koleżanki prezenty. Wszyscy mają na głowie urodzinowe czapeczki.):

1.What are the people in the picture doing?
2. What are they wearing?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T16:51:12+01:00
1. People on the pictures are celebrating brithdays.
2.They are wearing brithdays hats.
1 5 1
2009-12-06T16:50:35+01:00
Przyjrzyj się ilustracji i odpowiedz po angielsku na pytania pełnymi zdaniami (na ilustracji są 4 osoby. Dziewczyna
ma urodziny i chłopak daje jej tort, a jej koleżanki prezenty
. Wszyscy mają na głowie
urodzinowe czapeczki.):



That people are celebrating girl's birhtday. Her boyfriend is giving her a gift
they 're wwearing disco clothes and birthaday's bonnet.

:D

2009-12-06T18:09:28+01:00
1. People on the pictures are celebrating brithdays.
2.They are wearing brithdays hats.