Odpowiedzi

2009-12-06T17:42:57+01:00
Dyfuzja to samoistne mieszanie się substancji myśle że to morze być : czekolada z wiurkami , herbata z cukrem , kawa z mlekiem , kawa z cukrem , pieprz z sola ,maka z woda ,itd
2009-12-06T17:46:29+01:00
Chodzi pewno o dyfuzje jest to zjawisko mieszania się substancji pozostających w fazie gazowej lub ciekłej np.
mieszanie herbaty z cukrem
pryskanie dezodorantem cząsteczki perfum mieszają się z powietrzem
mieszanie wody z sokiem
rozpuszczalnika z farbą czy barwnika z farbą kawy z mlekiem itp.
ściśliwość to cechy substancji określające zmianę obiętości pod wpływem zmiany ciśnienia czyli np. napompowanie piłki czy koła rowerowego czy odcisk buta w ziemi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:49:39+01:00
DYFUZJA:
*rozchodzenie się zapachów w powietrzu np. perfum
*mieszanie się cząstek herbaty z cząstkami wody
*mieszanie się wody z solą
*dwutlenek węgla i woda
ŚCIŚLIWOŚĆ:
*na to na przykład coś gumowego, co się kurczy i rozkurcza
więcej mi nic na myśl nie przychodzi
1 3 1