Odpowiedzi

2009-12-06T17:07:58+01:00
A)V=a*a*a
V=0,5*0,5*0,5=0,125[m3]
pc=a*a*6
Pc=0,5*0,5*6=1,5[m2]
b)
V=a*b*c
V=1*1,5*20=30[m3]
PC=2*(a*b+a*c+b*c)
PC=2*(1*1,5+1*20+1,5*20)=103[m2]
2009-12-06T17:08:05+01:00
A) s=6*0,5²=1,5m²
V=0,5³=0,125m³
b) s=2*1*1,5+2*1*20+2*1,5*20=103m³
V=1*1,5*20=30m³
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-06T17:08:28+01:00
A) V=a³
V= 0,5m ³ = 0,125 m³
Pc= 3a²= 3*0,5m ² = 3*0,25m² = 0,75 m²

b) V=a*b*c
V= 1*1,5*20 = 30 m³
Pc= 2*1,5*1 + 2*1,5*20 + 2*1*20 = 3m² + 60m² + 40m² = 103m²